Fortfarande halvklar men..

Nu har jag ju faktiskt ett liv
- och det ska jag använda!

Så nu umgås jag med Norea
, trevligt trevlig :)

Vi ska äta varma baugetter med skinka vs. ost
- jag kör på osten jag! 8]

Uhm.. ah, men nu lyssnar vi i alla fall på Coldplay - Clocks
, lite mer trevligt ^-^
Förresten så sjunger Norea fint med (;
Jag kan skriva hur fint sen.. hihi

Just det ja,
måste fixa mina länkar.. Oo

Aja, nu ska jag ta och leva vidare..

Ha en najsig kväll & kolla nu flitigt på Idol
(det blir väl .. andra gången för min del kanske?!)
Norea: Tredje!
Oh, jaja.. jag hejjar nog på Tove eller Mariette eller någon sådan trevlig filur.
BU för Eddie! 8D

puss o kram
skumbannan

Kommentarer

Kommenterar du mig, kommenterar jag dig! ^-^

Ditt fina namn:
Kryssa i!

Mejladress (frivilligt):

Din blogg:

Det du vill skriva;

Trackback
RSS 2.0