Idol

Japp, igår kväll tittade (ju som sagt) jag & Norea på Idol.
- och åt en massa chips & choklad ^-^
I varje fall så kommer min rankning av vad deltagarna hade att bjuda på
här under. 1;an betyder 'allra bäst' och sexan betyder 'FAiL!', okej?!
Och det här är vad jag tycker, inte var du eller din gamla faster Adga tycker. Du får tycka som du vill, och jag som jag vill. :]

"Solo":
1. Tove
2. Mariette
3. Calle
4. Erik
5. Reza (tyvärr..)
6. Eddie (mwhaha >:D)

"Duo":
1. Mariette & Calle
2. Erik & Tove
3. Reza och Eddie

I slutet vart jag lite.. halvflummig och satt och kallade Eddie för "looooser" 24/7, men .. det var nog lite allvar i det också.
Han var faktiskt inte bra..
tack & lov för att han åkte ut!

Förresten så vann osten över skinkan, eftersom Norea tog både och, och jag bara tog osten. 8D


Mycket gullig bild på Norea ^-^

Kommentarer
Postat av: Linda

din blogg är fin (:

Och eddie ägde reza.

2009-11-14 @ 18:02:24
URL: http://caseinabox.blogg.se/
Postat av: norea

den bilden tar vi bort ja..

2009-11-15 @ 09:39:53
Postat av: Maja.

Vem tror du vinner hela idol då? Håller med om att Tove gjorde solo bäst.

2009-11-15 @ 09:50:43
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Miaa

Jag tycker inte riktigt om Tove, hon verkar som uppblåst och låter så liten på rösten.

Jag har en förresten en tävling i min blogg, du kan vinna ett peace armband från Cocoo :)

Skulle vara kul om du vill delta .

Kram Miaa!

2009-11-15 @ 09:54:07
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommenterar du mig, kommenterar jag dig! ^-^

Ditt fina namn:
Kryssa i!

Mejladress (frivilligt):

Din blogg:

Det du vill skriva;

Trackback
RSS 2.0