Kajsa.. vad hon nu hette

Idag hade vi Tjejdag idag i skolan
(betyder att vi enbart behövde vara med på 1½ lektion för att sedan vara nere i en sal under biblioteket och leka en massa lekar + lyssna på en Kajsa-flicka)

Vi började med en halvtimmes svenska
- vilket jag hade sluppit och fått sova till halv nio om inte Borka sagt att alla var tvugna att vara med . >:
*småsur*

Sen gick vi (tjejerna på hela Flahult) ner till salen vi skulle vara och lyssnade på en Kajsa.. någonting,
sedan upp igen för att ha NO och lunch.
Skinksås & pasta stod det på menyn, men jag fick äta yoghurt med mjuka flingor i istället. .__.'
Tids nog, var det bara att gå tillbaka igen för att köra lite charader.. kulkul ^.^
Tillsist; slut!
Fick gå hem i ösregnet med mitt lila paraply medans andra åkte buss (;

Kommentarer

Kommenterar du mig, kommenterar jag dig! ^-^

Ditt fina namn:
Kryssa i!

Mejladress (frivilligt):

Din blogg:

Det du vill skriva;

Trackback
RSS 2.0